Ada_kacira Nilgun75 Nilgun75 güzel hayırlı haberlerinizi bekliyoruz sağlıkla kucaklarsınız inşallah rabbim güç kuvvet versin sizde bizim için dua edin doğuma giden annelerin duası kabul olurmuş 🙏🏻☺️
Nilgun75 Ada_kacira hepiniz için dua ediyorum Canım insallah sağlıklı ve kolay şekilde doğumlar olur,Allah hepinizi bebeğinize güzel bir şekilde kavustursun
Dilaraeslem Nilgun75 normal doğumda epidural yapılıyor mu ? Belden aşşağısı uyluk olunca ıkınma durumu nasıl oluyor bebişin çıkması iÇin ?
zeynepemiromer Nilgun75 merhaba canım inşallah sagsalim kucağına alırsın bebisini bende normal doğum yapacağım son 18 günüm kaldı epidural normal doğum parasına ek mi yoksa ayrı ücretli mi hastanemiz bize normal doğum ücretini söyledi acaba epidural isteyince ücret farklilasirmi sizde nasıl oldu bu ?
Dilaraeslem Nilgun75 süpermiş bende hissiyat olmadığı iÇin ıkınılmaz diye düşünmüştüm sonuçta uyuşuk ya. Teşekkür ederim bilgi için
ogretmenveanneyim-61 Nilgun75 maşallah ne kadar güzel. Sağlıklı hayırlı evlat olsun. Bana da dua edin doğumum var suni ile başlayacak. Allah hepimizin yardımcısı olsun
Esrakurtoglu96 Gul-42 devletin çoğunda yok epiduralli normal doğum, özele giriyor çünkü. Çok nadir devlet hastanesinde var. Onun dışında sezaryende epidural, spinal kullanıyorlar ☹️
Gul-42 Esrakurtoglu96 özele gıdıyorum orda yaparlar ınsallah normal dogum yapcam ama sancı cekmek cok ıstemıorum😔