Dogumhaneden herkese selam ,bebegime kavusmama az kaldi,dün nişanım gelmisti,kasilmalarim düzenli değil diye eve gonderilmistim,bugun saat 16 da ablamı havaalanından almaya giderken sancım basladi,derken iki dakikada bir gelmeye basladi hastaneye geldim 4cm açıklık vardi,şimdi epidural vuruldum,uykum geldi az uyuyacağım,yarına bebisim kollarımda olur dualarinizi bekliyorum,epidural normal dogumu Kesinlikle tavsiye ediyorum ,nst de sancı tavan ama ben hiç birşey hissetmiyorum,azıcık uyuyacağım,dualarinizi bekliyorum Allah hepimizi saglikli ve güzel şekilde kurtarsin