Denzd çok sevindim inşallah yarın da güzel haberler alırsınız. devlet hastanelerinde nöbetçi kadın doğum doktorları oluyor. O yüzden böyle durumlarda saat kaç olursa olsun mutlaka bir hastaneye gidin. Belki önlenebilecek bir durumdur, geç kalmış olmazsınız. Geçmiş olsun 😊🙏🏻