Aystrkz Tamam da hanımefendi ağrı sızı olmadan da yaşanabiliyor böyle şeyler siz burada bişey olmaz diyin sonra ya düşerse çocuk napacaksınız ya böyle bi vebale nasıl giriyosunuz? Tabi ki hemen hastaneye gidilmeli, bir şey yoksa ne güzel ama varsa da müdahele edilir. Gerçekten sizin düşünceler bir garip asıl