Benimbebegim 38+4 te (2 gün önce)çatı muayenesi oldum 1-2 saat sonra nişanım geldi. 2 gün parça parça geldi. Koyu kıvamlı zaten kanama ile karıştırılmaz. Rahim ağzı yumuşamış ama açılmam 1-2 cm şuan. Doğum ne zaman olur acaba aynı durumu yaşamış olan var mı?