Benimbebegim nişan gelmesi her gebelikte farklıdır bence bazısı nişan gelmeden doğum yapabiliyor benim sancım olduğu için 36 haftamda hastanede yatmak zorunda kalmıştım ama açıklığım 1 cm o yüzden doğum olmadı iğne vurdular erken hemen doğmasın falan dediler çok alttan muayene etmişlerdi açıklık için hastaneden çıktıktan sonra çok geçmeden nişanım gelmişti 3 gün sonra doktoruma gittiğimde nişanım geldi dedim o yanlış anlamıştırsın muayeneden kaynaklıdır dedi ama nişandı araştırdım baktım ki dediiğim gibiymiş sonra 38+3 de suyum geldi ve doğum yaptım