Deletedmom65 Patito__ son aylar hiç geçmiyo inan yürüyemiyosun sokağın başını çıkmadan kocama diyorum şurda biraz dinlenelim yürüyüşe çıkıyoz güya bide yemeği fazla kaçırdınmı yandın göbeğin emanet gibi şunu evde bırakayım da öyle çıkayım diyosun yada eşine al biraz sen taşı diyosun ama olmuyo 😀🤷🏻♂️
Patito__ Deletedmom65 😂😂😂😂 ogunler cok zor onunde kocaman bir karin onunu goremiyo insan ama cok tatli duruyo hamisler bayiliyom bende biran once fici olacagm gnleri bekliyorum 😂😂😂
Patito__ Neroizm Dr guzel demis bende acele etmek istemiyorum belirtiler ara verebiliyo demekki. zaten ilk karnm cok agriyo diye dr a gitmistim smdide agrimiyo diye gitsem kadin delirdigimi dusunecek :))) Rabbim saglikla kucağınıza almayi nasip etsin insallah
Glcnkk @Patito__ Senin neden kalbi durmuştu bebeğinin benimse aynısı oldu doktor kan pıhtılasması dedi aspirin içmem gerekiyomuş suan daha doktora gitmedim ama sana böyle bişey söyledilermi
Patito__ Glcnkk yok cnm bnm bir nedenim yk tup bebekti o ve bebek sagliksizdi ondan gelisemedi ve kalbi durdu cok skur hicbir rahatszligim yk smdide kendiliginden oldu fakat sn ilav kullanman gerek pihtilasma hep cocuga zarr verir iyi bir dr a git derim
Patito__ Glcnkk oncelikle gecmis olsn cnm bn seninle ayni durumdayim bulantm yk herkeste olmuyor zatn bnm bundada yok bunye meselesi senin daha cok yeni zaten genelde 6. Haftalarda bebek olustugundan o haftalarda baslr baslamassada sende kesin olcak diye birsey yok bunyen bu sekilde demektir henuz kesen bile olusmamis olabilir sabret cnm
Deletedmom65 Patito__ 😀😀 bende öyle diyodum bi an önce şişsin karnım diyodum şimdi çorabımı giyemeyince ağlıyorum 😀🤷🏻♂️
Twinmomtobe Patito__ ben de midem bulanmıyor ben de bir anormallik mi var bebeklerime bir şey mi oldu korkusu hep yaşadım canım midem bulanmıyor diye üzülüyordum resmen 😂😂 sık idrara çıkınca nasıl rahatlıyordum oh şükür diye diye çıkıyordum sonraki haftalarda rahatladım biraz canım 13+2yiz inşallah sorunsuz devam eder hepimizin gebelikleri 🙏🏻
Patito__ Twinmomtobe yani insan hamileligini anlamak istiyor biraz da olsa belirti gormek istiyor onlar da olmayinca acabalara dusup birsuru entrika yaziyor oysa cok rahat hamilelik gecirende vr hamilelik boyunca kusan da var bunye meselesi bnce biz sansliyiz ki kusmuyoruz cok skur cok kotu bir durum o. Tehlikeli haftalarn bitmis artk daha rahat et cnm Allahin izniyle birsey olmaz
Patito__ [bilinmeyen] Dr lar da ayri manyak tipta kesin birsey yoktur Rabbimin muciEsi kesindir oyle diyecegine dusurmenin yoluna bakaymis veya tekrar kontrole cagirsayms dusuyormu diye dr bunun dusebilecegni bile bilmiyor demekki sn o fikri aklndan cikr o dr bisey bilmiyo kalp durmasi cok nadir rastlanir onda genelde pihtilasmasi olup bilmeyenlerde cikiyor endiselenme hic dusunme onu
YagizAsyaMom Patito__ bende senin gibiyim 15+2yim benim en belirgin özelliğim göğüs hassasiyetim. Geçen gün birden balon gibi söndü. 3 4 gün böylece kaldı. Korktum bende ama 5. Günün sonunda bana daha kötü bir şekilde ağrı ile geri geldi bu hassasiyet🤦♀️🤦♀️😂 doktor bunların normal olduğunu vücudun alıştığını söylüyor korkulacak bir şey değil miş seninde öyle olacak görürsün bir kaç gün sonra sana kat kat ağrı olarak geri gelecektir 🤗
Patito__ YagizAsyaMom donsun donsun ohhh sukur agrm olunca anliomki bebekim orda kazi calismasi yapiyo 😂😂😂 demekki agrilr gelip gdiyor icim rahatladi cok tskler cnm Rabbim bebisini bagislasn insallah
Twinmomtobe Patito__ aynen canım çok şükür inşallah kucağımıza sağlıkla aldığımız günleri de görürüz ☺️🙏🏻
Glcnkk @Patito__ ama doktor hiç tahlil tetkik yapmasan kan pıhtılasması olabilir demişti. Tahlil yapmadan buna karar veremez sonucta demi önce bi sürü tetkik yapıp ona göre ilaç vermesi gerekli bence
Patito__ Glcnkk tabikide ben tahlil yaptirdim pihtilasma yok dediler tahlil yapmadannoyle belkiyle olmaz o isler nedenleri arastirilmali sen simdi git pihtilasma testi yptir ki gec kalma varsa da onlemini alirsin bazi drlar iki dusugu bekler bu test icin sn bekleme ve patolojiye gnderilmedimi kurtajdn cikanlr
Glcnkk @Patito__ Yok gönderilmedi hiçbirşey. Şuan için yapmam gereken şey o zaman doktorumdan pıhtılaşma ile ilgili testler istemek değil mi
Patito__ Glcnkk yani soyle de ki dusuk olmustu dr pihtilasma olablr dedi ben tekrr skinti yasamak istemiyorum ve dusuge sebep verebilcek tekiklermi yaptirmak istiyorum pihtilasma artk troid vs vs ne bunlara sebep oluyorsa bn arastirma hastanesine gittim hepsni yaptirdim
Patito__ [bilinmeyen] bu durumda insan her entrikayi yaziyor endiseli geciyor elbet ama dua ve sabirla bekleyelim insallah saglikla kucagimiza alacagiz
ayaniz Patito__ canım ben 11+3 üm bende hala belirti yok,bikaç kere istifra etmemin dısında hamile oldugumu anlamıyorum bile. Herkesde aynı olmaz, ne kasık agrısı ne bel agrısı hicbisey yasamiyorum ama cok sükür.. kolay geciyor demekki sükret:)
Patito__ ayaniz ohhhh cok skur bnmde rahat geciyor ck skur belirtim olmamasina endise etmezdmde sol tarafm hep agrirdi o kaybolunca endiselendm evham iste :)) yoksa deger blmioz mis gibi hamilelik :))))