Patito__ kötü düşünme canım iyi düşün iyi olsun 17 haftalık hamileyim hiç bulantım olmadı, ara ara karın ağrısı dışında belirtim de olmadı. Doktora gidip görmesem hamile olduğuma ben bile inanmıycam rüya gibi geliyor ultrason görüntüleri falan 😁 o yüzden içini ferah tut, istersen bi kontrole git gör rahatlarsın 😊