Merhabalar arkadaşlar,
Henüz yeni yumurtlama oldu ama olan durumu paylaşmak istedim biraz tuhaf geldiğinden bana.
Kalçam ağrıyor (sağ) hemen üstü belim ince bi çizgi olarak ve göğüs hassasiyeti var hassasiyet sıcaklık anlamında.
yaşayan var mı böyle?