Mervearc Betfer benimde 18aralik ama kız çocukları erken doğar derler bakalim sağlıklı haftalarini tamamlamış bebislerimiz olsun ins😊🐣
Nurklc38 Betfer Aaa aramız da sadece bi gün var 2 mart son adet doktorum 40 haftayı beklerse 7 aralık olarak gözükuyor dedi 😂
Mrlorki Eda22elis pazara denk geliyor sezeryan mi olcak bende o tarihi istiyorum Dr um eğer kabul ederse
Calisananne25 Nilh20 benim de öyle 30-31 Aralık gibi görünüyor inşallah 1 ocak olur ya ama bizimki erkek, oğlanlar geç doğuyor diyorlar bakalım görcez sağlıklı olsunlar da 😍
cckzylcn_21 Nilh20 benim se 31 aralık 5 ocak arası ama ilki sezeryan diye aralık ortasını bulur dedi doktorumuz
Yektasmom Nilh20 Ben kendim 31 Aralık doğumluyum, kimliğimde de tam tarih yazıyor ve mükemmel bir şey bence, 1 Ocak’a bırakmayın derim 🥳🌸
ilknurd_98 Betfer sırt ağrım var çok fena eğilmekte zorlanıyorum geceleri uyuyamıyorum 😥 en son 26 haftalıkken gitmiştim 875 gramdı🙂 sen de durumlar nasıl?
Sevda-06Macit Eda22elis Ben temizlemiştim ama maalesef taşınmak zorundayım. O yüzden haftaya ve sonraki hafta ful temizlik öncesinde de ev toparlama 😞😞
cinardefnemoms Eda22elis 27 Aralık gözüküyo bakalım ama daha erken gelir diye tahmin ediyorum 😂 oğlum da bir ay erken gelmişti
Dugisim 21 aralık uygulama da ama planlı sezeryan olacağından 10 gün önce falan olur muhtemelen. Sağlıkla gelsinler de ne zaman olursa artik🙃