38+5 iz bizde de ara sıra kasık ağrısı dışında bişey yok. Merdiven inip cikiyorum squat yapıyorum akşama pert oluyorum yorgunluktan ama gelmek bilmiyor😁 bugün doktora gittim baş aşağı pozisyonda ama doğumu baslatacak kadar değil suanki kasılma dedi. 75lerdeydi. Nasip bakalım beklemeye devam😑