esmerrmm Kizlar doguma 10 gün kaldi ben artik dogurmak istiyorum evet dogumdan cok korkuyorum ama cok sıkıldım bunaldım sitreslerdeyim . Ne yapmam gerekiyor neler yapmam gerekiyor bilgisi olan ilkski haric
elmaliturtamm esmerrmm 38 deyim şuam zor yemek yiyorum kazık yutmuş gibiyim mideme batıyır bebiş :( birde 20 lik diş ağrıö damağıma vuruyır napcağımı şaşaırdım neyse ki salı sezeryan günüm
Ozcifci esmerrmm 38+5 canım hala ne nisan ne şancı var son 9 insalah rabbim sağ salim almayı nasip eder kucagimiza
esmerrmm minikprensimmmm1234 normal dogum gözükuyor. Bebek kanala indimi bilmiyorum ama gecen hafta sordugumda bebek baş aşagi dönmüştü
minikprensimmmm1234 esmerrmm Benim ki de 34 den beri baş aşağı şuan 37+4 deyim kanala girmemiş daha Çatı da biraz kemik basık dedi doktorum nst de sancım da var açıklık yok dedi 39 a kadar bekleyecez dedi artık bir an evvel doğurmak istiyorum ya
esmerrmm minikprensimmmm1234 valla bende ya insallah bi avazda dogururuz. Ben bebeişle anlaşma yapiyorum deminden beri bu gece geliyosun diye 🤣
SukranGencbulut esmerrmm sürekli 2 merdiven birden çık bol bol yürüyüş yap hurma tüket çömelme hareketlerini yap evde özel bölgene zeytinyağı ile masaj yap oda doğumda daha rahat açılmanı sağlar benim bildiklerim bu kadar ilk çocuğumdan tecrübelerim
minikprensimmmm1234 esmerrmm Hahahaa aynen bende iki gündür annenin sesine gel oğlum diye çağırıyom squat falan yapıyorum😀
Alev16 esmerrmm 38 haftalıgız ama dogum belirtisi yok gelmeye niyeti yok bu bebelerin 🤔 bende dogurmak istiyorum artık çok yorgun halsiz stresliyim😔
Alev16 esmerrmm bugün kontrole gittim daha kanala girmemiş dogum pozisyonundaymış 3290 kg muş. 14 gün önce kg su 3200 Dü 🤔
Aslisila esmerrmm ben de seninle aynıyım sabahtan beri pilates topu üstünde git gel zıpla ne varsa yaptım nişan da yok sancı da öyle ara ara geliyor. Su da gelmiyor 😅
Sinemyurteri11 38+5 39 haftalık olmamıza cok az kaldı agrilarim şiddetli bel agrilarimda oyle ama nişan suyum falan gelmedi