[silindi] belden yapılan iğne hiç hissedilmiyor bile. Ayaklar uyuşunca sezaryen başlıyor. Bebek çıktıktan sonra sakinleştirici yapılıyor çok hatırlamıyorsunuz gerisini. En güzeli bebeğinizin sesini doğar doğmaz duymanız. Hemen getiriyorlar ve görüyorsunuz. Baş ağrısı için nescafe içtim ben hiç başım ağrımadı. Ameliyathane soğuk oluyor. Ben çıktıktan sonra sırtımı iyi giyinmemiştim üşütmüşüm sırtım tutulmuştu. Ona dikkat edin. Süt konusuna gelince benim hamilelikte göğüslerim hiç büyümedi normalde de büyük değildi zaten. Sütüm olmaz diye düşündüm hep. Sezaryene girmeden önce hemşire gelip baktı. Sıkınca süt geldi çok şaşırmıştım. Doğumdan sonra hemen emzirmeye başladım. Uyuşukluk geçince sezaryen yerinde yanma ağrı vs oluyor ama seruma ağrı kesici katıyorlar o iyi geliyor. Yürüdükçe vücut toparlanıyor o nedenle bol bol yürümeye çalışın. Aklıma gelenler bunlar