Ben epidural sezaryen oldum ilk kızımda soguk kanlı birisiyim inanın korlulacak hiç birsey yok içinizi ferah tutun ilk gün zorlanmıstım biraz ağrılarım olmustu ki her iki dogumda da oluyor sonra üç gün içinde hayatıma geri döndüm bol bol dua edin saglıkla kavusun evlatlarınıza🥰