DILOS06 7 aylık kedim var, 5 aylık da hamileyim. Kendim zaten biraz bilgi sahibiydim ama hamile olduğumu öğrenince araştırdım, doktora da sordum. Eşim de çok pimpirikli olduğundan veterinere bile sordu 😂 kediniz evde aşılıdır diye tahmin ediyorum. Bize doktorumuz kırkınız çıkana kadar yavaş yavaş alıştırın sonra aşılı olduğu sürece hiçbir problem olmaz dedi. Şu anda da önlem olarak kumunu benim yerime eşim temizliyo o kadar. Bağışıklık konusunda da hayvanlı evde büyüyen çocukların diğer çocuklara göre bağışıklıklarının daha sağlam olduğu bi sürü çalışmayla kanıtlanmış zaten. Hem de çocuk sevmeyi de daha iyi biliyo daha mutlu oluyo. Ben başlangıçta kayınvalideme emanet etmeyi düşünüyodum ondan da vazgeçtim. Zaten kedim çok uykucu akşama kadar uyuyo bi sorun teşkil edeceğini düşünmüyorum