Kacinci post bu okudugum bebek geliyor kediyi, kopegi ne yapicaz, bebekle nasil olacak seklinde ve gercekten gordukce hem uzuluyor hem sinirleniyorum. Arkadaslar 31 yasindayim ve dogdugum gunden beri evde hep hayvanlarla buyudum. Hele ki 30 sene once kedi kopek asisiymis bilmem ne bunlar bu kadar populer degildi. Hic birimiz olmedik, vucudumuzda bir sorun da cikmadi, tonlarca tuy de yuttuk eminim. Endisenizi anliyorum bu bir kenara ama lutfen evinize bir canli alirken lutfen ilerisini dusunun, sorumlulugunu dusunun. 2 tane kedim var 40 gun sonra bebisimiz de gelecek ve sabirsizlandigim ve hayal ettigim tek sey cocugumla beraber, hayvan cocuklarimin bir arada oldugu, uyudugu zamanlar. Bir an bile zarari olur mu diye dusunmedim olmaz cunku. Bebegimin kiyafeti de yatagi da agzi da yeri gelecek tuy olacak cok normal, siz temizseniz kediniz temizse korkacak bir sey yok. Bence bunlari dusunup kendinize eziyet etmeyin, sakinan goze cop batar. Guzel seyler hayal edin guzel olsun, kedinizden de 1 gun bile vazgecmeyin o da bir can o da bir evlat neticede… Bence cok keyifli zamanlar sizi bekliyor. Robot supurgeniz yoksa ve imkaniniz varsa kesinlikle tavsiye ederim, evdeki tuy oranini inanilmaz azaltıyor en azindan sizin icin de konforlu olur.