Bende gittiğimde 37 haftalıktı muanede 39+3 çıktı biz şok 🤣 kafası doğum yoluna girmişti bile kilosu şimdiden 3.450 dedi haftaya pazartesi ye kadar bekliyelim normal doğum için dedi ama pazartesiden sonra riskli olmaya başlar dahada irileştiği için dedi doktor