mutlugebeee Birtanemm neden suyla ısıtıyorsunuz? Bilmediğim için soruyorum içerikleri zaten temiz ya o yüzden. Bir de bir kaç kişi o şekilde bakteri ürettiğini yazmıştı
Birtanemm mutlugebeee hastanede bir çok akrabamın yanında kaldım hepsi bebeklerisinin altını temizliceğim zmn ıslak mendili suyla ıslatıp öyle bebesine kullanmamı söyledi ondan aklımda kalmış Zararlıysa ıslatmam 🤔
Birtanemm mutlugebeee öyleyse bio naturel alim ıslak mendilisini bezide natureli bitince ıslak mendiliyle aynı olsun diye bio naturel alirim
mutlugebeee Birtanemm benimde pek fikrim yok açıkçası ama içerikler zaten temiz ürünlerin bence ıslatılmasına gerek yok diye düşünüyorum ☺️
Gokyz123 Birtanemm mühendisin oğlu diye bir İnstagram sayfasında okumuştum. İçeriği yazıyor bütün ürünlerin. Hiç kimyasal içermeyen sadece pamuk ve saf su olan ıslak mendillerin yıkanmasının doğru olmadığını zaten yıkayacagımız suyun saf su olup olmadığını bilmediğimizi bu yüzden bakteri oluşturabileceği ve yıkanmaması gerektiği yazıyordu. Aklınızda bulunsun 💕🙏🏻
honeyland Aslaninannesi01 ya çok mutlu oldum memnun kaldığınıza inşallah bende memnun kalırım sürekli değiştirmek zorunda kalmam 🥰
Aslaninannesi01 honeyland inşallah kalmazsınız bebeğim küvezdeyken baby turco kullanılmıştı pişik olmuştu çok şükür Molfixle sıkıntı yaşamadım bebeğim 44 günlük oldu hatta stok yaptım
Misto busra1997alpaslan2021 canım resim atamıyorum ya.Her markette var.Uni baby yenidoğan yazıyor üzerinde sarı beyaz paketli olan
Ozge92sarioglu Ilk kullanım için deepfresh prebiyotic aldım hastahanede onu kullanacağım 3lu paket şeklinde, birde prima pampers hindistan cevizli olan paketlerinden aldım.