Bedihauslu bebeğin kilosu iyi bence korkmana gerek yok. Hareket ederken doğumu kolaylaştıracak pozisyonlardan kaçınman yeterli. Benim bebiş 32. Haftada döndü ama 38 haftalık olduk hala kanala girmedi ve 4 kiloya doğru gidiyor. Keşke benim bebiş de kanala girse. Siz de dua edin de benimki de girsin. 😁