Shewolf kuzum merhaba bazen bendede öyle oluyo karnımdan yukarı doğru iğne gibi bıçak sancısı gibi oluyo bende çok korkuyorum inşallah bişey olmaz. 5 haftalıkken bu belirti birden kasıklarımda belirmişti ve kanamam olmuştu yoğun bi şekilde öyle olacak diye korkuyorum inşallah korktuğumuz yere uğratmaz rabbim 1. Tremesteri atlatırsak biraz daha rahatlarız inşallah. 8+1 im şuan