deletedmom87894 ben ilk hamile kaldığım ay direk 10 kilo aldım dedim nasıl olur yani böyle birşey öyle kontrolsüz beslenen bir insan da değilim diye, şimdi 24. Haftamdayım hala o aldığım 10 kilo ileyim, muhtemelen bir anda ödem mödem hormonlar şişirdi, şimdi normal seviyeler olmuş oldu, ikiz gebeyim 🙊🌸