Berilzdemir 37 haftalık💓 Ocak ayını görmesini istiyorum🌟👍🏻 Çünkü bir kaç günle büyük yazılsın istemiyorum🙄 İnşallah görür🙏🏻
Dugush Berilzdemir aynıyız canm benim de tam 37 oldu inşallah bekler bebislerimiz ocak ayını hangi gün tarih verdi dr sana 😊
Berilzdemir Dugush valla 8 Ocak gözüküyor tam 40.haftası normal dogum istiyorum zaten nasip olursa 🙏🏻🙈 31 Aralıgı gecsin yetcek💓💓 sizin doktorunuz hangı tarıhı verdi?
Berilzdemir Dugush kilosu ne kadar bizimki 3000gr doktor bana da önde dedi. Erken gelmesine senep olur mu acaba? benimki de kız💓💓
Dugush Secilylmaz aynı şeyler bende de oluyor 37.haftadayım bebek 2 hafta önde dr ocak 2 si ni bekliyor ama bizim kız eğer dayanırsa 😁
Sinemm 34 olduk kızımla ❤normal mi sezeryan mi belli değil.şancı olunca bakıp karar vercez artık korkuyorum normalden ama normal olma ihtimali varsa denerim sanırım 🙂
Dugush Berilzdemir benim sezeryan olacak 2 ocak allah izin verirse meleğim gelecek 😙kilomuz bizim de 3500 olmuş dr erken olabilir bu yüzden demişti 1 haftada 2 kere kontrole girdim sıkıntı çıkmadı inşallah çıkmaz artık 🙏yarın son kontrolümüz bakalım durumumuz ne 🤰🏼
AslZeynepCokun 36+3 üz bizde dr 11 ocak diyor ama etrafımdaki herkes kız çocuğu beklemez diyo Bi kaç günle 2017 olmasını istemiyorum🙁 tabiiki önceliğim sağlıklı olsun ama yaşıtlarından bi kaç günle yıl kaybedecek