Mesude 35+1 sezeryan istiyorum doktorum illa normal diyo bakalım nolcak ..küçük prensesimi bekliyorum
Secilylmaz Merhaba🙋🏻 Bende 35+4 haftalik oldum. Kız bebek bekliyorum hayirlisiyla🙏 Ama sanirim biraz önden gelicek kizim cunku 2hafta onde gelisimi ve haraket ettiginde alt kısmimda sızlamalar olmaya başladi.. Varmi sizde de bu durum kızlar??
Dugush Secilylmaz aynı şeyler bende de oluyor 37.haftadayım bebek 2 hafta önde dr ocak 2 si ni bekliyor ama bizim kız eğer dayanırsa 😁