esredn _ipekkkkk benim doktorum adaçayı ve yeşilçaydan uzak dur diye özellikle uyarmıştı. Kuşburnu ve ıhlamur içebilirsini demişti ama o da maksimum 2 fincan.
Susamtanemm _ipekkkkk ıhlamur günde 2 fincan içilebilir diye biliyorum ve genelde ıhlamur içiyorum ben 6 ay bitti grip olduğumda falan hep iciyorum
_ipekkkkk Susamtanemm Bende öyle içiliyor diye biliyorum da doktor bişey demedi bu konuda bakalm sorarım yine sağolasın canım 🌸