Buseeeec bende pcosluyumm diyabete bağli bir pcos doktora gittim doğal yöntemle gebe kalamayacağimi söyledi ama şuan 30+1 haftaliğiz çok şükür 🤭
Tipta çok önemli tabi ama Allah ol diyorsa oluyor birazda öyle düşünelim
Ümidini asla kesme biz şaşkinliktan napacağimizi şaşirmiştik hamile olduğumu duyunca
Tüp bebek merkezleri ariyorduk araştiriyorduk
Rabbim kimsenin kucağini boş birakmasin inşallah 💫💕