Merhaba tatlış anneler ve anne adayları 🥰
Ben pkoluyum ve yumurta 30mm oldu pek bir umudum yok bu ay 🙏🏻
Ama sizlerin hikayeleri yaşadıkları ben ve benim gibi olan herkese umut olsun 😘
Hikayelerinizi okumak için sabırsızlanıyorum 😊
Umut her zaman var biliyorum bizim gibi aynı yoldan geçenler sizleri bekliyorum o bir birinden güzel hikayelerini okuyalım hadi ve umut olalım birbirimize 🍀🥰