Metehanmoom Hilalyrdkl anladım canım bende pazartesi dahiliye ye gideceğim bakalım ne olacak benden neden ikinci yi istemedi ler onu anlamış değilim
Hilalyrdkl Metehanmoom bende şaşırdım o yüzden . Ben devlet hastanesinde ki kadın doğum doktoruna gidiyorum . O yapmıştı bana . Ve senin ki de çok yüksek değilmiş öyle diyosun . İlginç geldi bana da o yüzden . Hakkında hayırlısı olsun inşallah 🙏🏻
mom8327 Metehanmoom tam buğdayı kızartarak yemeye çalış hem çabuk doyurur kızartırsanda daha güzel oluyor tadı canım
rgk Metehanmoom listenizi uygulamaya devam edin, benim diyetisyenim 1 hafta sonunda düzene girer demişti, günlük yarım saat de yürüyorum. İnstada görüşebiliriz isterseniz, akademik anne bebek bekliyor 😇
Merveeeeekurt Metehanmoom tatlım beyaz ekmek yersen tabi 177 çıkar ben öğüre öğüre o çavdar ekmeklerini yiyorum valla. Kekler börekler kurabiyeler gözümün önünde uçuşuyor ama sabrediyorum yani. Sabırlı olmak lazım bebiş için.