@Metehanmoom tokluk için 1.saat mi ölçüm yapıyorsunuz 2.saat mi? Bende de gebelik şekeri mevcut ağzıma ilk lokmayı aldıktan 2.saatte ölçüm yapıyorum öyle söylendi bana en yüksek 110 çıktı o da tek tük genelde 90larda cıkıyo akşam yemeği bu da sabah kahvaltı toklugu 90larda hep o yüzden ölçüm yapmıyorum,140 a kadar normal zaten ama ben diyete harfiyen uyuyorum🥺🥺 bu ara artık cok zorlasa da mecbur sabretmek zorundayız 😊