Aleynaa1 elmaliturtamm vardı çamlık tıp merkezine gidiyordum o hastanede doğum yokmuş sonrasında dışarıda hastanede arıyorum bi kaç hastane duydum olumsuz bir kaç yorum okuyunca vazgeçtim. Normalde en başından gittiğim doktor vardı onu bıraktım . Şuan da OyüZden hastane arayışı içindeyim
elmaliturtamm Aleynaa1 hım takipli olarak bir hastane ve doktora başlamalısın artık ki herşeyine hakim olsun yeniden
btl-34 Aleynaa1 çamlıca medipol hastanesi normal 2700( 1 nst, anne bebek bakımı , bebeğin ilk doktor muayenesi, laboratuvar tetkikleri, işitme testi fiyata dahil) zorunlu sezaryen 3400, isteğe bağlı sezaryen 6200 denildi.
Kivircikk Kerem54 aynen öyle Küçükköy de çok memnunum ilk hunden beri orays gidiyorum doktorum Aygün hanım çok ilgili gece yarısı bile bı ağrım olsa mesaj atigim gibi anında geri dönüş alıyorum 🙏
Kivircikk Kerem54 120 TL ödüyoruz 15 gün geçerli hayır muayenemiz bitikten sonra orda hemen doktorumuz kendi randevu yazıyor hemen yanı arayıp ta randevu almıyoruz gitigimiz zaman kendisi veriyor