DRYD 24.haftada halen izne çıkabiliyoruz. Zorunlu değil tabi. Geçen yıl zorunlu tutuluyordu. Ben çıkmayı düşünmüyorum. 6.ay izin için çok erken geldi bana. Allah izin verirse 32ye kadar devam. Sonrasını Allah bilir🤷🏼♀️
gizemka elifay21 sağ olun cevabınız için ☺️ O zaman hala geçerli bu durum. İdareye bunun için dilekçe verdiniz değil mi? Kusura bakmayın epey uzağım konuya öğrenmeye çalışıyorum
elifay21 gizemka hastaneye gidiyorsunuz kadın doğumdan 24. Haftada olduğunuza dair belge alıyorsunuz o belgeyi müdüre veriyorsunuz gerisini o hallediyor hocam
gizemka 03264231 sağ olun cevabınız için ☺️ Normal doğum iznimizden düşmüyor değil mi bu süreç? Yani 24. Haftada ayrılıp, doğum sonrası daha erken göreve dönmemiz gerekmiyor?
Burcu-112 gizemka hayır bu tamamen covitten dolayı verilmiş bi hak hiç bi iznini hakkını etkilemiyo 🙋♀️
Dlkglkm Minammm evet öyle oluyor.ben geçen hafta başladım. İdari izin bitince 32.haftaya girince hastaneden çalışır raporu alıp işbaşı yapabilirsiniz 37.haftaya kadar.
Selocan6161 Dlkglkm Dlkglkm merhaba ben de bu PCR testinden dolayı idari izne ayrilacam gebelik haftam 29 yine de alabilirim idimi
Dlkglkm Selocan6161 ben 25. Hafta idari izne ayrıldım çünkü 24 .haftam tam bayram haftasına denk gelmişti .
asilto Minammm teşekkürler zorluyor biraz ama idare ediyorum dogum sonrası daha cok ihtiyacım var izne😊