Minammm Kamuda çalışan hamile arkadaşlara sorum; Yayınlanan kararnameye göre 24.haftadan32.haftaya kadar izinliyiz ya 32.hafta bitince 37.haftaya kadar çalışmak için işe geri mi döneceğiz bilgisi olan arkadaşım aydınlatırsa sevinirim
Patisever Minammm çalışmak istiyorsan hastaneden çalışır raporu alıyorsun istemiyorsan çalışmaz raporu alıyorsun 32 den sonra. Kurumuna veriyorsun. Dilekçe ile birlikte.
Hafizeplt Minammm evet çalışabilir raporu alıp işe başlıycaksın ben öyle yaptım üç hafta gittim sonra çalışamaz raporu aldım tekrar
matildaaa Minammm 32-37 arası size kalmış. Aktif çalışırsanız izinleriniz sonraya aktarılır. İzne devam ederseniz. Normal doğum izni başlamış sayılır. 16 haftanız geri saymaya başlar
Minammm matildaaa yani çalışamaz raporu alırsam doğum iznine başlamış mı sayılıyorum izinlerimden mi gidiyor
Minammm rgk sorunda orda o karnı burnu halimle işe geri dönmek istemiyorum.bizim dairede çalışan bir arkadaş 3.ayında evden çalışamaya başlamıştı 32.haftada da evden çalışabilir raporu almıştı ne kadar şanslı insanlar var bizde 24te ayrılıp 32de geri dönmek zorundayız 37ye kadar inşallah bizimle ilgili de evden çalışmaya yönelik bir kararname çıkar
gizemka Minammm ben de öğretmenim, tesadüfen başlığınızı gördüm. Bu konuda net bilgim yok yardımcı olur musunuz? Bu 24 haftadan itibaren idari izin bu sene geçerli değil, en erken 32 de ayrılabiliyorsun dendi bana.
Minammm gizemka 1mart 2021 tarihli kararnameye göre 24.haftadan 32.haftaya kadar hamilelere idari izin verilmiş
elifay21 gizemka ben de öğretmenim 10 eylülde idari izne ayrıldım. 32. Haftadan sonra yerime gelen öğretmen de mağdur olmasın diye gitmeyeceğim. 32. Haftada çalışamaz raporu alacağım 🤷♀️
rgk Minammm Keşke çıksa ama hiç sanmıyorum. Ben de dönerim diyordum da 28 deyim şimdi, ortalığın halini görüyorum iş yerleri ortak alan paylaşımı çok fazla şimdi dönmek istemiyorum açıkçası
asilto bende 24-32. haftalarda idari izinliydim. dogum sonrasina izni aktarmak icin 32. haftada calismaya basladim 37. haftaya kadar da calisicam su an 34. haftadayim.
Minammm asilto Allah yardımcınız olsun tamda ağırlaştığınız zamanda işe gitmek çok zordur diye düşünüyorum
gizemka 03264231 sağ olun cevabınız için ☺️ Normal doğum iznimizden düşmüyor değil mi bu süreç? Yani 24. Haftada ayrılıp, doğum sonrası daha erken göreve dönmemiz gerekmiyor?
Minammm rgk evet evet sürekli vatandaşla temas halindeyiz bilmiyorum nasıl olacak umarım bizlere de evden çalışma verirler ya da tamamen o ayı idari izine bağlarlar yoksa çok zorlanacağız diye düşünüyorum
asilto Minammm teşekkürler zorluyor biraz ama idare ediyorum dogum sonrası daha cok ihtiyacım var izne😊
Cigdmdncer Bende 24 den 32 ye kadar idari izinliydim. 32 de çalışamaz raporu alıp doğum iznimi başlattım. Çalışmak riskli geldi bana vakalar bu kadar artmışken ayrıldım bende
Minammm Cigdmdncer iyi yapmışsınız ama doğumdan sonra kullanabileceğimiz 1ay gitmiş oluyor bebişimizle daha fazla vakit geçirme imkanımız gidiyor artık olmadı ücretsiz izin kullanırım bende sizin gibi ayrılırım doğum iznine
Cigdmdncer Minammm aynen o yönden bende biraz kararsız kaldım doğum sonrası daha çok lazım olacak diye. Ama eğer insanlarla çok temas olan bir işiniz yoksa çalışılabilir belki. Ben sağlıkçıyım diye ayrıldım
gizemka elifay21 sağ olun cevabınız için ☺️ O zaman hala geçerli bu durum. İdareye bunun için dilekçe verdiniz değil mi? Kusura bakmayın epey uzağım konuya öğrenmeye çalışıyorum
Szeys Minammm 32+0 olunca doktorundan rapor alıyosun. Ama benim doktorum çalışabilir vermedi. Covidden dolayı çalışamaz veriyorum dedi. Doğum iznim başlamış oldu yani