lunam iremmyesill98 14 haftalık, siz? Bu arada ben de antakyalıyım, ailem hala orda 😊 antakyanın neresinden?
Fulyaaa1 Güzel dlekleriniz için teşekkür ederim 🙏🏻 İskenderun da ki arkadaşlar hangi doktora gidiyorsunuz
vuslat90 Fulyaaa1 ben palmiye de Süleyman arslan a gidiyordum doğumumu da onda yaptım çok memnunum kendisinden tavsiye ederim