Ezgi2015 Fulyaaa1 ya çok büyük geçmiş olsun neyin war nasıl hisediorsun ins çabuk sağ Salim atlatrsin
iremmyesill98 Ezgi2015 kızımız olacak inşallah 16 17.ci haftada hissetmeye başladım. Siz şu an hissediyor musunuz