Sulesu Mom54544 sağolun 39. Haftamda planlı sezaryen oldum bebek 41 . Haftada görünüyordu ve kiloluydu bu yüzden aldılar.
Sulesu Isimsiz66 sizden de ❤️😍 rahat olun çok güzel ve ilgili bir hastane hayırlı doğumun olsun inşallah.
Sulesu Kuzucukmoms sezaryen oldum ameliyathaneden çıkar çıkmaz odaya çıkardılar ve eşimle annem odadaydilar zaten tek kalmadım en büyük rahatlık o oldu
Leyla-_-01 Sulesu şehir hastanelerinde biz istersek sezeryan yapıyotlar mı yoksa doktor gerek görürse sezaryan doğum yaptırıyor
Sulesu Sevda-06Macit amin canım Rabbim hayırlısıyla sağlıkla evlatlarınızı kucağınıza almayı nasip etsin doğumunuz kolay olsun inşallah.
Sulesu Ahsengmz12 giydirmek mümkün değil zaten belden aşağısı yok gibiydi uyuşuk bir kaç saat gitmiyor giydirip bebekle birlikte odaya götürdüler annem odadaydi sonrasında o ilgilendi zaten a
Sulesu Sulesu Necati hancerliogullari ve Fatma Salih hoca harikalar çok ilgililer eğer randevu alacaksaniz ikisini tercih edin dönüşümlü olarak
Ahsengmz12 Sulesu Doğum çantamı hazırlayacağım da doğumhane için ayrı kıyafet koyacağım ilk giydirilen kıyafet her türlü kirleniyormuş hemen onun için sordum teşekkür ederim ☺️
Senaa0 Sulesu nasıl geçti peki iyimiydi hastne ameliyat falan . Şuan nasılsınız geçmiş olsun gözünüz aydın 🤗