Sevda-06Macit Doğumhane bölümündeki doktorlar, oda görevlileri, yemekleri gayet herşeyiyle özel ve ferah bir hastane. Ama doktorlara gelince.. Ben çok kötü günler yaşadım o hastanede 3 haftam geçti. En büyük dileğimdir ki şuan o benim karşılaştığım Durumla karşılaşmamanız.. Rabbim sağlıcakla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah 🤲🏻☺️