Tulaykocaman bende covidim 30 haftalık hamileyim.. doktorum c vitamini, kan sulandırıcı ve d vitamini damla verdi.. onun haricinde nane limon yerine bal limon ıhlamur karışımı yap ic dedi..bol bol meyve yiyorum, bol su içiyorum..vücudundaki toksinleri idrarla veya terleyerek atıyorsun.. keçiboynuzu özü yiyorum, bal yiyorum pekmez yiyorum..soran arkadaşlar için bende öksürük, sırt ağrısı ve tat koku kaybim oldu
Ve tat koku kaybim daha gelmedi , öksürüğüm de ara ara geliyor..üstelik tek doz aşımı olmuştum ikincisine sıra bekliyordum ama o arada covide yakalandım belki tek dozu olmasaydım daha da ağır olabilirdim bilemiyorum herkese geçmiş olsun 🙏