Burcugok Ay kızlar bebeğimin cinsiyetini bir an önce öğrenmek istiyorum o kadar sabırsızım ki, Siz de böyle misiniz 😄
Mhk Burcugok bende saat 12 itibariyle 10+4 oldum 😀14. Haftada doktor kontrolüm var şafak sayıyorum resmen cinsiyetini öğrenmek için 😍🤰🏻
1MelekAnnesi Mhk hayır 🤔🤔 en son 12. Haftamda ikili tarama için gitmiştim göstermedi erken olduğu için. Doktorum 16. Haftada öğrenirsin demişti bakalım umarım pek naz yapmaz 😊😊
Mhk 1MelekAnnesi az kalmış en azından öğrenmenize 🤗 rabbim kalbinizden geçeni nasip etsin inşallah 🤲🏻
1MelekAnnesi Mhk teşekkürler sizin içinde öyle.😊😊 hayırlı olanı diliyorum kız erkek farketmezde insan merak ediyor işte ister istemez.
Osse Burcugok hissediyormusun birşeyler canım mesela ben erkek olacağını hissediyordum ve erkek bebiş bekliyoru genelde anneler hisseder derler
Burcugok Osse Ya his mıdır bilmiyorum ama kız çocuklarına karşı farklı bi sempatim o yüzden hep kız gibi sevesim geliyor rüyama falan da kız çocuğu geldi etrafımdaki çoğu kişi de kız diyorlar öyle hissediyorlarmış ama ben kendimi sartlandirmak istemiyorum tâbi 😊
minnakimveben Burcugok bende öleyim çok merak ediyorum sağlıklı olsun kız erkek farketmez diyoruz yine de merak ediyoruz ☺☺ 11+5 daha zamanda geçmiyor 🙈
minnakimveben Burcugok valla hergün bebek videoları izliyorum diyorum acaba minnakımda doğacak mı o günler gelicek mi🐣 Rabbim hayırlısını nasip etsin tevekkül ettik tabi 🙏🏼 Ama iç ses susmuyor ki 😂