Kadirvemalik [silindi] ilk doğumum da kesi atıldı. 2.Doğumum da zaten tam açılma ile gittim hastaneye bekledi doktor kendi kendine gelmesini. Müdahale etmedi. Sadece çocuğu tuttu cikarken😄
Setenay Kadirvemalik inşallah canım. ALlah analı babalı büyütsün. Bende evdr sancı çekmek istiyorum ama bi terslik olmazsa tabi
Kadirvemalik Setenay suyun kanamam olmadığı sürece bi sakınca olacağını sanmıyorum cnm. Esin duş da sırtına mesajlar yapsın acılman da hızlanır. Hayırlı doğumlar insallah
Kadirvemalik GlUak benimkinden bile güzel doğum nasip etsin rabbim hepinize ınsallah. Evde sancılarınızı cekmenizi tavsiye ederim bi sakınca olmadığı sürece 🤗
Ozgesah355 Kadirvemalik ayy keske bende senin gibi rahat bi doğum yapsam çok özendim yüreklendim valla canım inşallah sağlıkla mutlulukla büyüt bebişini 🙏
Kadirvemalik Ozgesah355 allah razı olsun cnm. Evinde sancini çek bi sakınca olmadığı sürece. Esin hep yanında olsun eşler doğum anında ağrı kesici gibi valla 😄 masaj yapsın sırtına bol bol acılman hızlansın insallah
iremby Kadirvemalik ay ne kadar eğlenceli bir dogum hikayesi insallah bende bu kadar rahat dogurabilirim Rabbim sagsalim buyutmeyi nasip etsin eşinizle. Insallah bizede boyle kolay dogum nasip olur saglikla kucagimiza aliriz evlatlarimizi 🤗
Kadirvemalik iremby sağol cnm amin insallah. Rabbim kurtarsin ınsallah. Evinde sancini çek çok iyi gelir. Esin de yanında olsun başınız kalabalık olmasın. Masaj yapsın eşiniz sırtınıza iyi gelir insallah
BurcinC Kadirvemalik yaa ne güzel bir Doğum hikayesi maşallahh🙏🙏🙏🙏 sağlıkla sevgiyle büyütün inşallah bebeğinizi ❤️
Kadirvemalik [silindi] dikisim kesi olduğu için evet çok oldu ama bi rahatsızlık duymadım dikişlerden. Ilk bi kaç gün yürümekte çok az zorlandım o kadar.
Ozgesah355 Kadirvemalik eşim de bi güzel masaj yapar ki sorma bazen diyorum masaj yap deliyor sırtımı resmen 😂 bende evde çekmek isterim tabi ama ilk benim o heyecanla naparım allah bilir🤷♀️
Betul43 En kolay ikinci dogum bnım olmus herhalde dıkıssız hemde 6 cm acıklık ve hıc hissetmedim sancımı ebeler sasırdı ikinci dogum her zman ıcın kolay olur
[silindi] Betul43 yok ya benim görümcem Doğum yaptı ikinciye daha zor dedi dikişi de çok 😣sanırım o kişiden kişiye değişiyor
Kadirvemalik Betul43 evet cnm 2 Doğum kolay. Ama bazıları var ki 2.Doğum da ilk doğum gibi zor atlayanlar var. E ilk doğum da tecrübesizlik de oluyor zor geçiyor.
Ebrar34 Kadirvemalik Allah analı babalı büyütsün sağlıcakla İnşallah Allah razı olsun bizimle bu güzel hikayeni paylaştığın için 😇💖