Umrankement Kadirvemalik ne kadar guzel dogum gecirmissin ya ben cok korkuyorum resmen icime su serptin valla 😘 masallah hayirli olsun bakalim darisi diger hamislere 🤩
Kadirvemalik Umrankement amin cnm insallag rabbim kurtarsin. Hic korkma. Sancini evde cek bi sakınca olmadigi sürece
Ozgesah355 Kadirvemalik ilk bebeğiniz mi? Bu kadar rahat olmanız beni çok şaşırttı valla. Eğitim falan aldınız mı peki
Kadirvemalik Ozgesah355 hayır cnm eğitim almadim gülden gökkuş diye bi ebe var ınstagram da onu takip ettim. 2.Doğumum cnm. Biraz da onun avantajı var 🤗
Kadirvemalik Setenay yok cnm 2. Doğum. Ilk de tecrübesizlik bide evde sancimi çektim hep. Bi sakınca yoksa size de öneririm evde sancinizi cekin🤗
Emin Kadirvemalik bende evde çekerim.sanciyi diyorum.ama bilmiyorum o.anda panik yapar mıyım🤔37+4 deyim hala belirti yok kasılmalar oluyo arada sadece
Kadirvemalik Emin bende ilk doğumum da biraz panik yaptım 5 cm açılma ile gittim çok çektim hastenede devlet bide izin vermiyor kalkıp yürüyelim. O yüzden 2.de hep evde çektim sancini. Zaten 2. Doğum da kolay hızlı oluyor🤗
sarya21 Kadirvemalik valla bu çatır çatır doğurdum başlığını sevmiyordum ama sizin hikayeye cuk oturmuş maşallah ne kadar güzel ve zevkle anlatmışsınız allah herkese böyle kolay ve korkusuz doğum nasip etsin inşallah sağlıkla büyütün bebeğinizi🙏🏻🙏🏻
Kadirvemalik sarya21 amin cnm ınsallah. Hic korkmayın doğumdan cnm. Ben çok hareketiydim bide e 2 Doğum da olunca kolay oluyor. Rabbim hepinize kolay doğumlar nasip etsin.🤗 evde sancini çekmeni tavsiye ederim bi sakınca olmadığı surece🤗
Kadirvemalik [silindi] amin insallah tum evlâlarımızı. Rabbim hepinizi bir avaz da kurtarsin. 2 tane dikisim oldu cnm 🤗
CigdemEge Kadirvemalik ay harika bir doğuö yaşamışssın allahım bizlerede nasip eder inşallah kucağımıza almayı 😇
Kadirvemalik CigdemEge amin cnm bbm ınsallah. Rabbim tüm gebeler benimkinden bile kolay doğum nasip etsin. Evde sancini çekmeni tavsiye ederim bi sakınca olmadığı surece
Kadirvemalik [silindi] ilk doğumum da kesi atıldı. 2.Doğumum da zaten tam açılma ile gittim hastaneye bekledi doktor kendi kendine gelmesini. Müdahale etmedi. Sadece çocuğu tuttu cikarken😄
ozge51 Ayyyy maşallah çok güzel Doğum hikayesi olmuş rabbim bizi de bi avazda kurtarır 🙏🏻Bebeğinle sana da bi ömür boyu mutluluklar 😘😘😘
GlUak Kadirvemalik ayy maşallah sübhanallah Allah hepimize böyle bir doğum nasip etsin 29 haftadayım bende ☺️🙏
Kadirvemalik GlUak benimkinden bile güzel doğum nasip etsin rabbim hepinize ınsallah. Evde sancılarınızı cekmenizi tavsiye ederim bi sakınca olmadığı sürece 🤗
Ozgesah355 Kadirvemalik ayy keske bende senin gibi rahat bi doğum yapsam çok özendim yüreklendim valla canım inşallah sağlıkla mutlulukla büyüt bebişini 🙏
Setenay Kadirvemalik inşallah canım. ALlah analı babalı büyütsün. Bende evdr sancı çekmek istiyorum ama bi terslik olmazsa tabi
sarya21 Kadirvemalik benim de ikinci doğumum inşallah sağlıkla doğar birinci zorunlu sezaryen oldu mecbur buda öyle olacak sancı falan hiç bilmiyorum yani 🙄😨