seon90 bende de kan uyuşmazlığı var bende ikinciye hamileyim ilk gebelikte leke falan gelmedi ama 4. Ayda kan uyuşmazlığı iğnesi vurdum, oğlumun kan grubu pozitif çıkınca doğumdan hemen sonra tekrar vurdular. Sanırım 4. Ayda yine iğne vuracağım . Leke gelmesi normal bence bende bazen görüyorm kan olmadığı sürece normaldir yinede doktora başvurmak lazım riske girilmeyecek şeyler