Merhaba.ben ve eşimde kan uyuşmazlığı var.ikinci çocuğuma hamileyim bugün bi kahverengi lekelenme yaşadım.doktora gittik bana ilişkiye girip girmediği sordu ben evet dedm.daha sonra bana ben doktora bi sıkıntı varmı diye sordum yok dedi.sonra kan uyuşmAzlığınız varmı diye sordu bende var dedim.bana benm uyuşmAzlık iğnesi olmam gerektiğini,kahverengi lekelenme(kanama)olduğu için serum takılması gerektiğini,ve birde progestan kullanmam gerektiği söyledi.bende doktora ilk çocuğumda direk kan kan geldiğini hattta sadece progestan kullandıığımk söyledim ve doğumdan sonra bana uyuşmZlık iğnesi yapıldığını söyledim.bana olmam gerektiği söyledi.mesela oğluma hamileyken yine gittiğim şuanki doktora gidiyordum o zamanda düşük riski yaşadığım zaman yine vana kan uyuşmazlığı iğnesi olmam gerektiğini söylenişti.sobra doktoru deiiştirmştim oda olmamam gerektiiği söylemişti ve sadece progestan kullanmıştım.doktor illa benm kan uyuşmazlığı iğnesini olmam gerektiğini dile getirdi.size sormak istediğim soru aranızda hamileyken kahverengi lekelenme görüp kan uyuşmazlığı iğnesi olan varmı?doğumdan sonra değil hamileyken olan varmı