Benim de 13+3 ben artık şişti gibi hissediyorum, önümde çıkıntı var gerçekten. Tabi kendim de biraz göbüş sahibiyim. 😀 Grupta gazdan olabilir dediler. 26. Haftasına kadar çıkmayan dahi varmış. Bilmiyorum. Elbet çıkacak bu karın, büyüyecek bu ikizler nasipse 💙💙