Gulsah1616 Ozelll ben 30. Haftamdayım daha yeni yeni hamile olduğumu hissediyorum 😁 24 ten sonra çıkmaya başladı ama normal göbek gibi duruyordu. Şimdi İyice hamile olduğum anlaşılıyor
Ozelll aslns33 heyecanla gelecek haftayı bekliyorum 😀 işin şakası tabi de , ikiz gebelikte acaba daha mı erken belirginleşir diye merak ettim hep sanırım bu haftalarda tek de olsa çift de olsa belirginleşmeyebiliyo 🙂
aslns33 Ozelll 13. Haftada da yüzüstü yatınca bı şişlik hissediliyo ama, herşey çok hızlı gelişti bende bir hafta içinde ben de anlamlandıramadim😙 Zannedersem aynı haftalarda belirginleşiyo ama ikizlerde karın daha hızlı büyüyor
Ozelll Busra2013 ya bi anda gol atıp büyümesinler de ani olarak çok büyümesinden korkuyorum nedense 😀 lüften makul olsun amin 😀
Gulsah1616 Ozelll ayy çatlaklar herkesin korkulu rüyası ama genelde genetik diyorlar. İnşallah çaylaklarımız olmaz. Çatlak olmasını istemiyorum ama bunun için de hiç bir çaba sarf etmiyorum. Galiba fazla rahatım 😁
sosi5 Ozelll 16 da bi çıktı tam çıktı 26 haftalik dogum yaptım dogum yapınca ikiz olduğunu bilmeyenler zamanı geçmiş dahi sayiyordu
Ozelll Gulsah1616 maalesef oyle ben müsaitim bio-oil sipariş ettim kullanmaya başlıycam ama sırf catlagım aman olmasın diye değil keza yüksel ihtimal olucak bende 😀 bende ayrıca kaşıntı oluyo sanırım kuru cildim iyice kurudu erkek bebekte olabiliyomuş diye okumuştum🙂 kurulugun verdigi kaşıntıyı aza indirme niyetindeyim 😌
Ozelll aslns33 buna katılıyorum sizlerle konuşunca biraz daha netleştirdim bence de oyle ileriki safhalarda daha hızlı yol katedicez ama başlangıcta hemen hemen aynı gibi ilerliyoruz ☺️
Ozelll Pinarr35 ben de bi sertlik hissediyodum 10.haftadan sonra daha bi belirginleşti ama sadece anne adayının anlayabileceği sekilde 😊 13.haftadayım ,hala aynı şekilde , alt kadranda bi şişkinlik ve sertlik mevcut o kadar ☺️