Eceisss bende de oldu aynı şeyler şuan 10. Haftadayım ama inanki geçiyo, şimdi ise çok şükür iyiyiz, hiç endişe etmeyin, ayrıca dediğiniz gibi çevreden çok söyleyen oluyo sürekli ye iç yoksa çocuğa bişey olur gelişmez vesayre ama zaten çocuk ilk 3 ay sizden beslenmiyor, korkmayın yani bende yaşadım aynı şeyleri, aynaya bakamıyodum sürekli yatmak istiyodum hiçbişey yemek istemiyodum