Eceisss bende öyleydim. Yerde sürinyodm acı çekmekten.su içsem çıkıyodu mutfak kokusu yemek kokusu mahvediyodu. Etrafındakiler de yemen lazm bebek gelşmez diyip durdularr. 16 haftalarmda geçti çok şükür.şmdi 26 haftalığım. Canını sıkma hepsi geçiyo zamanla .bebekler Allahıma emanetler kontrole gittğndede göreceksn inşallah hiç birşeyi yok ve iyidr 🤲🏻