Aysehalzi Neden korkuyosun canım bişi olcak diyemi Allah’ın izniyle yicek ekmeği varsa dünyaya gelir zaten sen şimdiden hamileliğin tadını çıkar derim kendine bebeğine sıkıntı yaptırma zaten son aylara doğru yeterince sıkıntı oluyo benim 83 günüm kaldı mesela daha önce iyiydim şimdi nefes darlığı burun tıkanıklığı yaşıyorum uyku desen sıfır hortlak gibi geziniyorum geceleri zor yani ağırlaştığımı hissediyorum artık kafanı dağıt müzik aç TV izle şimdiden kötü geçirme hamileliğini ☺️☺️