Kara1833 2kezanne1 ilki sezeryandı arada 5 ay var fazla bir süre yok ben bide kaybettim o evladımı vefat etti oyüzden fazla uzatmak istemedim arayı yoksa sezeryan sonrası normal dogum denerdim
Aysebln 2kezanne1 son 79 gün 🥰 ikinci çocukta heyecan yapmam diyordum ama en az ilk hamilelik kadar heyecan verici 🥰❤️
Eda-5807 2kezanne1 bizimde 00 dan sonra 14 günümüz var ama benım Oglanda tık yok gelmeyı ıstemıyor 😂😂