svserzrm merhaba önceliğimiz normal ama benim bebişim biraz iri o yüzden en fazla 5 Ekim’e kadar bekleyebilecegiz sonrasında bir haftam kalıyor zaten ben endokrin doktoruma sormuştum normal mi daha iyi bizim için sezeryan mi diye sonuçta ikisi de aynı ikisinde de dikiş oluyor önemli olan hangisi olursa olsun enfeksiyon kaptırmaman demişti en iyisi normal ama Rabbim ne karar kıldı bilmiyoruz