Fatnur38 18 yıldır tip 1 diabet hastasıyım evlendikten 4 ay sonra hamile kaldım kalmadan önce tüm kontrollerimi yaptırdım hba1c değerlerimi düşürdum ve şeker hariç diğer tüm değerlerime baktirip hamile kaldım şu an 37 haftalık olmamıza az kaldı şükürler olsun Rabbime şekerden yana hiç bir sıkıntı yaşamadım aksine daha güzel daha dengeli gitti ama çok dikkat ettim hep bebeğime faydalı olacak şeyler yedim 5 Ekim’e kadar gelirse paşam gelecek gelmezse nasipse Allahımın izni ile 5 Ekim’de sezeryan ile oğluma kavuşacağım ☺️