Melos1 beşik araba vs onlar yüksek maliyetli olduğu için toplu alınması zor oluyo ama bizim ablamızdan var olduğu için onları kullancaz kıyafet için bende eşime yatacak primi bekliyorum parça parça alıp kafam karışmasın dedim gider direkt alırım her şeyi zaten yine ufak tefek şeyler alcaz gördükçe bir de kışlıklar anca çıkıyor ya bence geç değil yani 😊